Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със захранване на соленоида на вариатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със захранване на соленоида на вариатора

    Здравейте,имам странен проблем със захранването на бобинката която управлява потока на масло към вариатора,стигнах до там че не ми стига минуса до него тъй като той е управляващ,щом подам ръчно минуса двигателят започва да работи неравномерно вследствие на действието на вариатора,значи като замеря напрежението при плавно вдигане на оборотите до 5000 няма никой по жиците.Направи ми впечатление че до към 3000 оборота дърпа добре а от там на горе става много тромава,та въпроса ми е дали това нещо има някакъв предпазител или реле което да управлява този клапан да сподели......

  • #2
    Няма реле или предпазител. Минусът се комутира директно от ECU-то (пин 24 от конектор B). Провери веригата до въпросния пин и евентуално за лош контакт в буксата на ECU - то. Има вероятност и самото ECU да не формира въпросното изходно ниво по някаква причина. Може би една диагностика ще каже повече по въпроса.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Подай рязко газ и минуса ще дойде!

      Comment


      • #4
        С Фиат Еку Скан можеш принудително да подадеш сигнал към соленоида. НАмери някой с кабел в Русе и го тествайте - в смисъл замерете сигнала на соленоида. За тест на самия пин на ЕКУ работата става дебела - трябва ти преходник с изводи за самата букса Б на ЕКУ иначе няма начин да стигнеш до пина с подкачен кабелен сноп.
        Както каза и колегата по-горе прозвънете и линията от куплунга на ЕКУ до датчика
        Алфа 156 1,8ТС 1998г

        Comment


        • #5
          А ecu-то къде се намира,щом няма реле трябва да го проследя за да съм сигурен че там поне всичко е наред,днес направих един тест подадох ръчно маса и малко каране и е по добре на високи обороти,преди месец бях замерил дали идва ток до соленоида и се активираше на около 3000 но изведнъж хоппа и няма никой

          Comment


          • #6
            Ти недей я мъчи много с включен вариатор след 5000 об, че да не си събираш клапаните по пътя. Вариатора работи в ниските обороти, не във високите
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от jelezniq Покажи съобщение
              Направи ми впечатление че до към 3000 оборота дърпа добре а от там на горе става много тромава,та въпроса ми е дали това нещо има някакъв предпазител или реле което да управлява този клапан да сподели......
              Колега поразрови из форума имах някаква стара тема с тест с един диод дето се вижда кога и как сработва селеноида.......ако го правиш на студена кола може и да не се включи веднага, не съм следил точно на какви градуси включва, но със сигурност не е веднага......иначе в работно положение вариатора тръгва при 1700 - 1800 обм някъде до към 5к обм.......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Колега поразрови из форума имах някаква стара тема с тест с един диод дето се вижда кога и как сработва селеноида.......ако го правиш на студена кола може и да не се включи веднага, не съм следил точно на какви градуси включва, но със сигурност не е веднага......иначе в работно положение вариатора тръгва при 1700 - 1800 обм някъде до към 5к обм.......
                Да видях за този тест във форума след като бях пуснал тема,но и така никой не ми казва къде се намира еку-то на колата,а ако може и малко помощ за това какъв диагностичен кабел ми трябва че без него май няма да стане понеже ми свети чекчето на двигателя,тази сутрин имах тромава кола около 12 км (трудно изпреварвам на 5-та даже и се налага на 4-та да превключвам)след това се оправи и е фурия не мога да разбера какво се случва за това се нуждая от кабел (1.8 16v 103kw)

                Comment


                • #9
                  Колеги, а има ли откъде да си купим нов този соленоиден клапан? И аз имам съмнение, че не сработва както едно време...
                  Alfa 156 1,8 TS 2001

                  Comment

                  Working...
                  X