Здравейте,имам странен проблем със захранването на бобинката която управлява потока на масло към вариатора,стигнах до там че не ми стига минуса до него тъй като той е управляващ,щом подам ръчно минуса двигателят започва да работи неравномерно вследствие на действието на вариатора,значи като замеря напрежението при плавно вдигане на оборотите до 5000 няма никой по жиците.Направи ми впечатление че до към 3000 оборота дърпа добре а от там на горе става много тромава,та въпроса ми е дали това нещо има някакъв предпазител или реле което да управлява този клапан да сподели......
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем със захранване на соленоида на вариатора
Collapse
X
-
Няма реле или предпазител. Минусът се комутира директно от ECU-то (пин 24 от конектор B). Провери веригата до въпросния пин и евентуално за лош контакт в буксата на ECU - то. Има вероятност и самото ECU да не формира въпросното изходно ниво по някаква причина. Може би една диагностика ще каже повече по въпроса.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
-
С Фиат Еку Скан можеш принудително да подадеш сигнал към соленоида. НАмери някой с кабел в Русе и го тествайте - в смисъл замерете сигнала на соленоида. За тест на самия пин на ЕКУ работата става дебела - трябва ти преходник с изводи за самата букса Б на ЕКУ иначе няма начин да стигнеш до пина с подкачен кабелен сноп.
Както каза и колегата по-горе прозвънете и линията от куплунга на ЕКУ до датчика
Comment
-
А ecu-то къде се намира,щом няма реле трябва да го проследя за да съм сигурен че там поне всичко е наред,днес направих един тест подадох ръчно маса и малко каране и е по добре на високи обороти,преди месец бях замерил дали идва ток до соленоида и се активираше на около 3000 но изведнъж хоппа и няма никой
Comment
-
Ти недей я мъчи много с включен вариатор след 5000 об, че да не си събираш клапаните по пътя. Вариатора работи в ниските обороти, не във високитеDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от jelezniq Покажи съобщениеНаправи ми впечатление че до към 3000 оборота дърпа добре а от там на горе става много тромава,та въпроса ми е дали това нещо има някакъв предпазител или реле което да управлява този клапан да сподели......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеКолега поразрови из форума имах някаква стара тема с тест с един диод дето се вижда кога и как сработва селеноида.......ако го правиш на студена кола може и да не се включи веднага, не съм следил точно на какви градуси включва, но със сигурност не е веднага......иначе в работно положение вариатора тръгва при 1700 - 1800 обм някъде до към 5к обм.......
Comment
Comment